Solsidan - smygpremiär

Vi var igårkväll på smygpremiär på Solsidan. Vi går inte ofta på bio och jag känner att ska man väl gå, måste det vara en BRA film och en film. Visst är det svårt att veta på förhand att den är bra, men jag skulle aldrig falla mig in att följa med på bio bara för att.. jag går inte på bio för att se en skräckig exempelvis, eftersom det är en film jag aldrig skulle se i vanliga fall. Helst av allt ska det vara en måbra film. Att kunna gå ut därifrån med en positiv fortsättning är något jag värdesätter högt.
 
Ja, vad tyckte jag om Solsidan?
Riktigt bra! Gillar du Solsidan - serierna kommer du garanterat att gilla även filmen! En film där jag fortfarande har ett bra intryck när jag går därifrån.

(null)
(null)


bio - bio - film - film - movie - movie - smygpremiär - smygpremiär - solsidan - solsidan - solsidansmygpremiär - solsidansmygpremiär