Rex

Hela eftermiddagen gick åt till möten, så jag passade på med att förbereda med att ta en mysig lunch med min far. Ett trevligt besök på Rex. Dock är jag inte helt kompis med miljön. Vi satt nästan i knä med grannarna och ljudnivån går inte att kommentera. Det är svårt att föra en vanlig samtalston trots att bordet inte är stort. I övrigt smakar maten alltid bra! Vit fisk serverades på min tallrik. 

Vad ska vi såga om vädret? Ett riktigt slaskväder, regn, snö och blåst?! Kan nog inte bli så mycket värre, vädermässigt! Efter eftermiddagens möten cyklade jag till gymmet. Dock vet jag inte riktigt om jag kan säga att jag cyklade. Kanske mer plogade mig fram. Efter träningen var kläderna fortfarande lika blöta! Så det blev två duschar, en på gymmet och en väl hemma igen. 
(null)

Rex - Umeå - blåst - fisk - gymmet - lunch - möten - regn - snö - vitfisk