Från uteserveringar till långkalsonger igen

Måndag förmiddag,
 
och jag fryser... verkligen stora kontraser från helgen då vi satt ute på uteserveringar i enbart t-shirt och andra gick runt i bara short/kjolar/klänningar, till att komma hem till detta. Dags att börja frysa igen! Imorse åkte vinterjackan, vinterskorna fram igen, likaså mössan, vantarna och långkalsongerna.. Hej UMEÅ!
I helgen kändes det precis som att jag lagt undan vinterjackorna för denna period för gott - men där hade jag fel. Åhh vill fortsätta trippa runt i vår/sommarskor, vårjacka och känna av värmen från solen. Ta mig tillbaka!
Åter igen, blir man fundersam varför vi bor här.
 
Helgen har varit magisk, kvalitetstid på hög nivå och något vi verkligen behövde! Jag kommer att dela med mig av lite bilder i ett senare inlägg.
 
Här är himlen mörk, regnet är på väg så jag hoppas att solen lyser i alla fall på er, ha en fortsatt fin start på veckan!