Min påsk

Tillbaka till påskledigheten. 
Som ni vet började den inte som jag hoppats, då jag redan förra helgen åkte på bihåleinflammation, hade hoppats att den skulle hinna gå förbi innan påsken men av erfarenhet var jag ändå beredd på allt. De flesta planerna blev inställda för min del men samtidigt är glad att solen varit framme för er skull så att ni kunnat njuta av den!

Jag har tagit en dag i taget, vaknat upp och känt dagens tillstånd innan jag avgjort vad jag orkar med. Vissa dagar har varit lättare men har verkligen lyssnat på kroppen! Haft så ont i öronen så bomull och mössa har varit på mycket inomhus, haha. 
Ställde bland annat in min sväng till stugan, något jag sett fram emot såå länge! Det är alltid lika underbart att åka skidor över isen, åka några vändor runt öarna, kika till stugan och umgås med släkten som befinner sig i sina respektive stugor. Men... jag var dock så pigg så att jag kunde fika utomhus med mamma. Har även haft hungern kvar så det var skönt då jag kunnat njuta av goda middagar! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

bihåleinflammation - ledighet - påsk - påskledighet - sjuk