Mallorca

Ni kanske funderar varför det varit så tyst här inne på någon veckan och anledningen är enkel. Jag har verkligen haft semester och det i fina Spanien. Ni som följer mig på instagram har säkerligen hunnit se mina uppdateringar där.
 
Vädret har varit strålande, går inte att klaga. Visst upplever vi ett annat klimat på Cypern i september, men samtidigt räcker värmen gott och väl ändå. VI har badat, solat och ätit så mycket god mat, självklart en massa tapas! Jag har verkligen fokuserat på det typiska spanska rätterna så nästintill varje kväll har jag börjat med en gazpacho, mums! Har även blivit en del fisk, svärdfisken som jag åt en kväll var såå god och likaså en gryta med en vit fisk, som jag just i denna stund glömt namnet på.
 
Frukosten var höjdpunkten på dagen, såklart. Vi var först nere och åt av hela gänget och hann göra oss klara och iväg till vattnet innan resten av gänget gick ner för att äta. Vi satt vid frukosten innan eller strax efter 8 varje morgon efter en härlig promenad eller en tur på gymmet. 
 
Bjuder på lite blandade bilder från vår semester nedan, uppdaterar er med fler inlägg.