Min dag - 5 december

I onsdags var det min dag, blev uppvaktad från tidig morgon till kvällen trots att jag flrsöker så gir det går inte nämna för någon att det är just min daf. Det gick inte så bra.. som vanligt.. mina kollegor hade skrivit i kalendrarna och en annan även ett pling för påminnelse.

En mysig lunch avnjöt jag med familjen i stan. Självklart en fisk för min del, supergod! En trevlig lunch i så fint sällskap i en mysig julig miljö!

Efter jobbet blev jag så sugen på kombinationen sötpotatis, quinoa och fetaost så det fick det bli en sötpotatissallad med dessa tillbehör med goda kryddor i tortillabröd, mums! Det är så födelsedagarna ska gå till, att tillaga det som känns gott precis just då.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

december - familj - födelsedag - kvalitetstid - lunch