Extra ljus på fredagen

God förmiddag förresten,
Jag lyxade till det imorse vid frukosten och tände lite ljus hemma. Det ger den där extra myskänslan. En bra start innan fredagen kunde börja på riktigt. Som sagt, fredag idag och jag är mer än glad över det. Trött och allmänt seg så en helg är välbehövlig (som vanligt). Det blåser fortsatt mycket utomhus så jag ser inte fram emot att behöva gå ut något mer idag, men det lär jag nog måsta, iaf för att ta mig hemåt. 11 grader är det ute och det ser inte ut att bli mildare heller. Jag försöker sitta så nära elementet som möjligt på jobbet, antingen har jag en hand vilandes då mina händer är extra frusna.
 
Hoppas ni har en fin fredag och en bra start på helgen!
Ni som följer mig på Insta har troligtvis redan sett denna bild som blev min morgonstory.
 
(null)
 
 
 
 
fredag - fryser - helg - ljus - morgon - morgonstund - snö - vinter - värme