Pågen - Brioche

Fick hem dessa för ett tag sedan, alltid lika kul att testa nya produkter!

Hamburgare är något vi aldrig äter hemma. Enbart sommartid att vi gör egna tillagade på grillen. Självklart måste vi prova dessa bröd, halloumiburgare kommer det nog bli för min del i alla fall. 
Att de är helt fri från mjölk betyder att N har turen att även han får prova. 
Vill gärna ha min toppad med tomater, vinegrett på örter och massa annat gott.
 
Det är enligt beskrivning bakad på surdeg och alldeles färskt vilket är toppen. Dock tycker jag att bröden är alldeles för stora, så mycket bröd behöver vi inte och vill jag absolut inte ha. När jag äter, använder jag mig enbart av botten alternativt locket. Så en mindre storlek vore inte fel.
 
(null)
 
buzzador - hamburgare - pågen - pågenburgarebuzz - testpilot