Bästa tiden på dagen

God förmiddag,
 
Jag hoppas ni inte blåst bort i stormen. Idag fortsätter busvädret på fullaste allvar. Det är byvindar uppemot 20 vilket är långt över kulingvarning. Vill inte ens se hur vågorna skulle se ut ifall isen inte låg på havet i stugan.
 
Starten på en morgon påverkar hela min dag. Har jag försovit mig, påverkar det negativt hela dagen, jag känner mig lätt stressad och har svårt att fokusera. Stiger jag däremot upp i tid, får i mig bra med energi och kan i ganska lugn fart förbereda för ytterligare en dag, gör det också att jag kan möta dagen med ett leende.
 
Igårmorse startade jag dagen enligt nedan medan idag åt jag havregrynsgröt med soyamjölk. Brukar inte dricka soyamjölk då jag hellre föredrar havremjölken när det gäller de mjölkfria alternativen men eftersom vi fick med oss det i helgen så passar det lika bra att använda upp den.

(null)

Frukost - bästastarten - flingor - havregrynsgröt - morgon - morgonstund - soyamjölk - tisdag - yoghurt
Isa Bylund

Ja vädret idag alltså.. snöstorm OCH blåst OCH kallt. Hhaa, hade räckt med en ;) Hoppas din dag vände ändå och blev fin! kram <3