Sverige vinner!

Såg ni eftermiddagens match mot Schweiz?
 
Det komiska är att jag tippade 1-0 till Sverige, och vad blev resultatet? Jo just 1-0.
 
Jag tror att de flesta (oavsett intresse) såg den på något sätt. Jag ilade hem lite tidigare för att hinna se den och redan då var gatorna och vägarna nästintill tomma. Det enda som hördes var tjoandet inifrån centrala stan där det varit stort intresse. Bra väder, sport och vänner, svårslaget för de flesta!
Jag och en kollega sprang t o m runt på stan på lunchen för att hitta någon form av gul tröa som skulle passa kvällen till ära, haha. Glada gick vi tillbaka till kontoret och en tröja rikare.
När jag kom hem hade N fixat middagen så det blev middag och fotboll, ovanligt tidigt för middag för vår del men båda våra magar kurrade så det passade oss perfekt! Efter det har jag hunnit med ett styrkepass med bra musik, även det är svårslaget!

I lördags började jag morgonen med en fin promenad. Sedan hade vi middag hemma hos oss innan Wheels. Solen sken så vi kunde avnjuta middagen utomhus. Gjorde lite olika grillsåser och de gick åt som smör i solsken. Tycker det är mycket godare att göra egna ön att köpa färdiga. 

(null)

(null)
(null)

 
Hoppas ni får en fortsatt fin tisdagskväll.