För mycket socker serveras!

Kurs för någon vecka sedan, givande? Absolut.
Väl på plats mättts CI av rn framdukas "frukost". Jag som är hungrig tidigt på morgonen hade såklart ätit min vanliga frukost innan jag for hemifrån så detta fick bli lite senare förmiddagsfika istället. Uppfriskande shotar tycker jag är riktigt bra! Denna var med smak av kiwi. 
Det jag anser när det gäller just kurser är hur viktigt det är vad som serveras under dessa dagar. Oftast serveras både massiva luncher och likväl fika, det ska vara sötsaker och sliskigheten i alla valörer.
Vad tycker jag om upplägg på denna kurs? Fräsch frukost, lunchen mindre bra, härligt med en massiv sallad med prosciutto men till det serverades en tjock svamprisotto. Jag kan väl börja med att erkänna att jag själv tycker att risotto är ganska massiv i konsistensen oavsett. Den var såklart god i smaken men jag vill inte äta alltför mycket av den. 
Många påbörjade gäspningarna ganska tidigt efter lunchen. När vi sedan under eftermiddgen kommer ner och möts av mängder med sötsaker. Varför? Alla kurskamraterna började sålla vid bordet och de flesta var tvungen att prova flera av alla kakor som serverades. Jag solkade bort sliskigheten och tog shoten som serverades tillsammans med lite nötter och frukt. 

Kom ihåg att detta är min uppfattning och mina åsikter om upplägget på kursen. 

(null)

(null)

(null)

energi - konferens - shotar - socker