Jordnötter i bilen

Vilken lyx med en ledig dag i veckan. Dagvill är bara förnamnet! Kändes precis som måndag idag men ack så fel jag hade, fredag det är!

Jag mådde inte sådär jättebra på tisdagskvällen så en extra god middag blev det inte för mig. Detta mående har hållt i sig några dagar så det är riktigt tråkigt! Igår sov jag i flera timmar efter jobbet då jag hade sådan huvudvärk, jättelustigt, brukar vanligtvis inte ha så mycket huvudvärk i övrigt! Det går i vågor. 

På nationaldagsmorgonen efter en tidig frukost nummer ett, åkte jag iväg till gymmet. Jag handlade på vägen hem så det var tur att jag hade med mig lite naturella nötter i bilen för att stoppa den värsta hungern innan jag var väl hemma igen. 

Vi hade i övrigt en mysig och lugn dag. Att sitta ute var inte att tänka på då vädret har vänt från den värmen vi hade för några veckor sedan. Vi strosade bland annat lite på stan och sedsn matinhandling igen eftersom vi bjöd vi över mamma och pappa på kvällen för middag, så mysigt att skämma bort dem! Spontaniteten blir nästan bättre!

Hoppas ni haft en fin vecka!

(null)

jordnötter - naturella - snacks