Midsommarregnet

Ni är fantastiska!
Ni kikar in här varje dag trots att jag inte delar med mig av så mycket av mitt liv. Det gör mig dock ännu mer peppad på att berätta.
Idag har det varit en trött dag för mig. Jag har varit trött sedan jag steg upp, vill egentligen bara gå och sova. Har dock vilat en stund efter middagen, vilket var riktigt skönt och något jag behövde. Att tillåta mig själv att lyssna på kroppen och låta den vila när den behöver, är viktigt!
Jag som tidigare förklarat hur lätt jag tycker det är att stiga upp på morgonen, men jag tror och hoppas att dagen idag var ett undantag. Imorgon laddar jag om!
 
Hur har ni haft det i midsommar?
 
Som vi alla trodde har det regnat och regnat de senaste dagarna, det var länge sedan vi såg så mycket regn. Det behövdes verkligen men varför just när vi är lediga några dagar? Har försökt att se det från den positiva sidan, det har varit mysigt att inte behöva känna "tvång" att vara ute och ta tillvara på solen och värmen utan istället har vi kunnat påta på inomhus, få en hel del gjort även här hemma. Har även hunnit med att se ett och annat avsnitt av Adam och Eva.

(null)

jordgubbar - midsommar - regn - trött