Bihåleinflammation

(null)

Godmorgon fina ni,
Skärtorsdag idag och jag hade hoppats på att vakna upp pigg men dör hade jag fel. Jobbade Igår och var även på VC för provtagning och jag har åkt på bihåleinflammation... Jobbade heldag och hade även ett möte till 17. Efter det jobbade jag bort lite innan jag gick hemåt. N hade lagar middag så det var bara att sätta sig, lyx! Sedan hade vi en lugn kväll. Vaknade dock vid 3 inatt, svettades så mycket och värken i ansiktet jag upplevde går inte att beskriva. Tog lite värktabletter och gick och la mig på soffan. Vinkade av N når han åkte på jobbet, och jag vill verkligen på jobbet jag också!! 
Det konstiga är att jag trots värken var hungrig så vid 6 åt jag kvarg med kiwi, mums!

Hoppas ni mår bättre och får en fin dag och är uppladdade inför påskhelgen! Det är vi alla värda! 
 
bihåleinflammation - frukost - förkyld - hungrig - kiwi - kvarg - sjuk