Vilket väder!

God förmiddag,
 
Önskar att jag hade tagit ett foto på vägen till jobbet i morse, vilket väder! Detta måste nog vara årets finaste dag! Solen skiner, det är plusgrader och jag upplevde inte att det blåste lika mycket som det brukar. Att solen är uppe redan så tidigt på morgonen gör mig så lycklig! Sådant väder vill jag ha under påsken då vi samtidigt är lediga och kan ta tillvara på dagarna på ett helt annat sätt, det vore guldvärd!
 
 
Ikväll väntar fika hos en fin vän, vilket ska bli jättetrevligt. Sedan väntar två dagar till innan helgen är här hos oss igen. Att vi sedan byter månad åter igen i slutet av nästa vecka är ännu mer knepigt. Månadsskifterna tycker jag sker bara fortare och fortare. Detta betyder mer att göra på jobbet med det trivs jag med! Att vi sedan närmar oss våren känns underbart! Kommer precis på i skrivande stund, att nästa vecka har vi påsken hos oss, jag som tänkte att det var ytterligare en vecka bort, haha. Ja ni hör ju, lite tankspridd av tiden.
 
Ha en fin onsdag!