Helgens favoriter

Ny vecka och jag är laddad efter en fin och fullspäckad helg. Dock liger jag med min sambo som efter operationen haft jätteont, så jag har gjort mitt bästa för att hjälpa honom på alla sätt.
 
Vi inledde den med en heldag hos morfars med mycket skratt och god mat (som alltid). Självklart åt jag av mormors magiska bröd. Hon älskar och är jätteduktig på att prova nya recept vad gäller både bröd, fika och mat. Dock ser hon alltid till att balls även detta bröd, liknande en tekaka/fralla. Alldeles perfekt i storleken, sådär luftig och smakrik, mums!

(null)

(null)

Igår hade vi en hemmadag. Jag åkte till gymmet vid öppning, smög mig hemifrån så när jag kom tillbaka sov N fortfarande, vilket han behövde efter lite sömn under natten. Första dagen för iår då vi haft ytterdörren öppen hela dagen. Jag passade bland annat på att måla lite möbler utomhus som jag haft i åtanke ett tag så det passade perfekt.

(null)

(null)
  
Därefter väntade middag hos mina föräldrar där även faster med man dök upp och åt tillsammans med oss, trevligt och gott!

Hoppas ni också haft en fin helg!
 

familj - helgen - hemma - maj - middagar - målning - släkt - sol - värme - weekend