Onsdagslistan

Onsdagslistan

Vad är du glad för idag?
Just idag är jag glad för att jag fick komma hem till dukat bord.

Tre saker som du är tacksam för?

Jag är tacksam för att jag har de jag älskar runtomkring mig och så nära!

Jag är tacksam för att jag är den jag är och vågar alltid vara det

Jag är tacksam för att jag har saker att se fram emot

Vad har du på dig idag?

Blåa Kostymbyxor och en blå skjorta. TIll det har jag lite varierade guldiga smycken, dock en silverklocka ;)

Vad lyssnar du på idag?

Framgångspodden

Vad är du på för humör idag?

Inte mitt absolut bästa, men det kan jag inte ha varje dag heller.

 
Hur ser dagens planer ut?

Snarare kvällens planer, är lugna, har precis bakat lite bananbollar med choklad, eller kanske chokladbollar med banan. Blev så sugen på choklad så detta blev perfekt. Övrigt ska jag inte göra många knop alls, sambon är på hockeyn så jag tänder ljus och ser något bra på tvn. Imorgonbitti väntar ett träningspass innan jobbet, sedan jobb, möten.

Vad äter & dricker du idag?

Vi har ätit tortilla fyllda med en massa grönsaker och mexikanskt ris. Fick möjlighet i samarbete med Buzzador att prova deras en ny sort så detta stod på bordet, färdiglagat när jag kom hem. Blev över förväntant på det smaksatta riset med lite sting i.

Helgens planer?
Lite shopping blir det, barnvakt, träning, sedan får vi se vad vi annars hittar på. Tycker om helger med inte alltför mycket planerat.

Vad längtar du efter just nu?

Jag längtar till morgondagens frukost, den frukostmänniska som jag är.