Spansk tortilla

Vill bara kika in hör och önska er en fin kväll! Jag har haft två helt oslagbar, energirika dagar, torsdag och fredag. Det var länge sedan jag hade sådan positiv energi! Jag var överallt, tog tag i så mycket saker och fick så mycket gjort, jobbmässigt!m. Jag kickade igång torsdagen genom att kliva upp redan 6.30 för ett pass innan jobbet. Jag gssade att det var detta som skapade min energi. Dock påbörjade jag inte dagen idag på samma sätt, hade istället svårt att sova och vaknade redan 3 och gick upp en stund, det var riktigt tråkigt att sova och jag hade gärna sett att klockan var mer! Jag lite smålängtar till att kicka igång en ny vecka men först lite välbehövlig helg. Hockeykväll för mitt manliga sällskap, jag vet inte riktigt vad jag ska titta på, då idol inte varit något jag riktigt följt med detta år.
Något hittar jag alltid! 

Igår efter jobbet kände jag mig inte riktigt för att stå och laga mat i all evighet då jag planerat för attåka  iväg och handla. Jag funderade vad jag var sugen på -potatis så det fick bli en spansk potatisomelett, tortilla. Även N älskar denna så det blev en hit för oss båda! Till det hade jag en ljummen körbärstomatblandning, flingsalt och sallad.

(null)

fredag - helg - kväll - oktober - potatisomelett - spanskt - tomater