Min höst

Min höstlista

Beskriv din höst i tre ord
- Nytändning
- Rutiner
- Kyla
 
Vad är det bästa/sämsta med hösten?
Det bästa med hösten är energikicken efter semester och sommar, alla börjar komma tillbaka från semestrarna och hösten kan börja på riktigt! Känner mig sådär extra taggad under hösten har jag märkt, vilket jag älskar! Jag som är en rutinmänniska älskar rutiner!
Det sämsta med hösten är dysterheten att kylan är på ingång, jag vet vad som väntar runt hörnet. Detta i kombination med att det känns som en evighet till att värmen återvänder till Sverige igen.. 
 
(null)

Hur höstmyser du?
Tänder upp alla ljus jag kan se, en mysig filt att lägga över benen. Jag höstmyser även gärna med att strosa i butiker och ta en mysig fika eller att laga en god och höstig gryta.
 

Vad tittar du på? 

Jag ser en hel del på youtube, utöver det blir det Love Island Sverige. Ställde mig väldigt frågande till detta program till en början men efter att ha sett det har jag ändrat uppfattning. Det är så fint att se hur alla (förhoppningsvis) är där för att hitta kärleken. De är ärliga mot varandra, vill de inte bilda par med varandra är de uppriktiga och säger att "jag har tyvärr inga sådana känslor för dig". Det är inget spel på det sättet utan ärligheten väger tungt och de är inte där för att lura varandra. Ser även lite Bondeparet, hollywoodfruarna när tiden finns där, sådana där lätta program där jag inte behöver följa med i någon handling. Har faktiskt börjat med att se en serie på ettan, kommer dock inte på namnet. 

Vad läser du?
Läser just nu framgångsboken med Alexander Pärleros.

(null)

En höstig maträtt du kommer äta?
Goda, vama soppor och smakrika höstgrytor.
 
 
Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
Vi kom precis hem ifrån Cypern. Det är den här tidpunkten jag ocksp älskar att resa som allra mest, då kylan börjar slå emot och det enda jag vill är att njuta av lite värme igen så att jag klarar mig några månader.
 
Var hänger du helst under helgen?
Jag hänger varje helg på gymmet, en frizon och kvalitetstid för mig. Utöver det är jag gärna hemma eller umgås med familj och vänner. Det är variationerna som är de bästa! Att ena dagen vara i lugnets vrå för att i nästa äta middag i goda vänners sällskap.
 
 

frågor - höst - minhöst - september