Ledigheternas dagar

Har ni haft en bra start på veckan?
Idag var min första arbetsdag efter ledighet och förkylning. Kan inte komma ihåg när jag känt mig så slut i hela kroppen senast!

Åter till julledigheten -
Tänk vad mycket kvalitetstid man hinner få under dessa ledigheter (frånsett de dagar jag eller andra ligger sjuka). Jag värdesätter all tid jag får!
Efter julen var vi hos min andra faster, det var först middag helgen före hos min ena faster och sedan var det middag hos min andra faster helgen efter.
Alltid lika trevligt och så mycket god mat. Förrätten var mums med chark, ost, ruccolasallad med pinjenötter. Sedan var det en smakrik kycklinggryta med så mycket tillbehör, både i och på sidan om. Sedan en creme brulée till efterrätt med en massa bär och dessutom ost och kex.
(null)

(null)


(null)


familj - faster - helg - kvalitetstid - kyckling - ledig - middag - släkt