Matsnack

DET HÄR ÄR JAG BÄST PÅ ATT LAGA – Fiskrätter - dock tycker jag rent generellt att min positiva egenskap i köket är att jag tycker om att prova nya maträtter och kombinationer.
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

SÅHÄR SER MIN BESTÄLLNING PÅ PIZZERIAN UT – Jag beställer ingenting därifrån - ett tråkigt svar men sant. I sådana fall åker jag någon annanstans och köper mig något.

DETTA ÄTER JAG HELLRE HEMMA ÄN PÅ RESTAURANG – Jag föredrar faktiskt att äta allt hemma före restaurang. Tacos kanske är en sådan rätt jag gärna äta hemma, tycker inte om klumpig köttfärs och vill gärna inte ha tacokrydda i min - så för att undvika det gör jag helst min egen :)

(null)

(null)


(null)
DETTA HAR JAG I MIN TACO –
 avokado, tomatsås, lax, egengjord tomatsås och ev någon fler, tomater, gurka, sallad.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

VAD VÄLJER DU: FÖRRÄTT/VARMRÄTT ELLER VARMRÄTT/EFTERRÄTT? – Jag väljer förrätt/varmrätt. Något jag nästintill aldrig beställer när jag är ute är just efterrätt - tar gärna en aptitretare innan maten och/eller något gott surdegsbröd med lite olivolja.

(null)

(null)

(null)

VAD FINNS ALLTID I DIN/DITT KYL, SKAFFERI ELLER FRYS? – Olivolja, yoghurt, frön, grönsaker, popcorn, potatis, fisk, bananer, nötter.

FAVORITSNACKS TILL FREDAGSMYSET – Ett fruktfat med kex/ost/choklad är inte helt fel. I annat fall poppar jag gärna lite popcorn.


mat - matsnack - minlista - minmat - svar