Mitt 2018 Januari - April

Höjdpunkter från min mobil från 2018:
 
Det är svårt att återberätta hela året, det skulle ta alldeles för lång tid. Att jag dessutom har så otroligt mycket bilder från året gör inte hela saken bättre. För att göra det lite enklare valde ag att bara ta bilder från mobilen. 
 
Januari
Julen var förbi, vilket alltid känns lite tråkigt och tomt på något sätt. Dock är det skönt att komma tillbaka till vardagen igen, med rutiner, jobb, fredagskänsla och allt vad det innebär. Det blev många turer i längdspåret. 
 
(null)
 
(null)
 
Februari
(null)
 
(null)
 
Mars
(null)
 
(null)
 
April
Den här månaden hade verkligen kontraster. Åkte skidor hemmavid och när jag och mamma åkte på en weekend till Uppsala satt vi på årets första uteservering, vilket väder vi hade! Vi njöt av god mat och framförallt trevligt sällskap! Där nere gick alla runt med vårjackor och när vi kom hem igen var det bara att ta på sig vinterjackan igen.
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
Juni
Stuglivet fortsatte och renoveringarna likaså. Jag målade och målade! Killarna var överallt! Köpte lite gröna växter hem och åt nästintill varje middah utomhus, värmen var här!
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Juli
Badandet var på hög nivå under denna månad! Semestern tog fart i slutet av månaden och sommaren kunde börja på allvar! Månadens månad!
Våra grönsaker började ta fart i stugan så vi kunde påbörja äta av allt det goda, perfekt att slippa köpa med sig jämt utan att istället ha på plats där ute. 
 
(null)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
2018 - mittliv - året - året2018