Nyårsdagen och krasslig

2 januari 2018 och jag vaknar upp fortsatt krasslig. Har sovit dåligt inatt så jag längtade till att stiga upp!

Igår när vi kom hem lagade vi middag och satt sedan och såg Agnetas nyårskarameller, årets höjdpunkt! Jag bullade upp med en massa filtar, och kuddar i soffan och blundade med jämna mellanrum. Konstigt att det gott några dagar men trots det rinner det fortsatt ur ögonen och näsan, precis som det gör vid början..
Vi njuter fullt ut med granen innan den åker bort!
Jasmins att jag skrev ett inlägg om hysterin kring pizzan förra året på nyårsdagen. Jag som aldrig äter pizza tillagade faktiskt det igår, då jag ändå inte hade så mycket hunger. Ni kanske kan gissa vilken som är min!? Niklas hade även en till plåt med pizza, gjorde lite extra. Jag köpte en ny vegansk ost som han gillar (helt utan soja) som även passade bra på pizzan, kul!
Jag var inte sugen på kött så det blev rn vegetarisk för mig, med bland annat grundat med egen tomatsås, potatis och gurka. 

(null)

(null)