Dag 6 och 7 efter operation

Blev inget inlägg igår så jag slår ihop dagens med gårdagen.
När ska det här ta slut?
Inatt har varit topp två värsta nätterna under denna vecka. Smärtan har spridit sig vidare och hela huvudet värker något enormt. Igårkväll var jag glad att jag inte var ensam - det svartnade stundvis för ögonen och synen var inte klar. 1177 peppade mig och jag kämpa mig vidare till idag då jag steg upp tidigt för att få en akuttid idag, vilket jag fick.
Det har blivit bara gröna smoothies dessa dagar - så gott! Gillar den gröna bäst just nu så den blir det mycket av!
Under söndagsmorgonen när tabletterna värkte ställde jag mig och för förberedde lite mat. Det blev en soppa och en gratäng som jag kommer behöva mixa för att kunna äta. Sedan kokade jag även lite pasta som jag också måste mixa innan intag. Har ätit så mycket potatis på slutet och eftersom jag inte får äta ris än så får det bli lite pasta för variation. 
Ikväll äter jag den förberedda gratängen - dock kommer jag mixa den innan jag värmer och äter upp den.

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)


mars - operation - smärta - trött - vila - visdomstand - värk