Godmorgon eller godnatt?

Klockan är strax efter fyra, natten mot lördag. Hade ingen bra dag igår gällande mitt mående tyvärr så denna fredagen får gärna gå till historien, långt bak. Hoppas att denna dag blir något annat!
Förövrigt vill jag återkoppla till den fina torsdagen jag hade som jag berättade lite om igår.
Kände mig lite extra trött när arbetsdagen var slut och väl hemma möts jag av en så frisk doft och ett nystädat hem. Hur fantastiskt är inte det? Ni kanske rycker att jag borde vara van vid det, vid det här laget. Visst är jag väl det på ett sätt men samtidigt är känslan när jag möts av det så underbar!

Efter middagen klippte jag N litegrann men sedan kom det jag ville komma till - massagen. Fick en så fin ryggmassage efteråt. Det var så otroligt länge sedan jag var sådär totalt avslappnad. Borta i tankarna och kroppen var som en sackosäck, så välbehövligt - TACK!
Massage är något jag tänkt tillägna mig själv mycket mer än vad jag gör - tycker mig ha tidsbrist - vilket är fel. Ska ta tag i det direkt!

(null)