Söndag - mittemellan

Igår sprang jag någon timme på stan. Sedan åkte vi söderut för middag hos faster, det var trevligt! En massa god mat som vanligt. Förrätt med julbbord, varmrätt: älgkött och potatis. Efterrätt: en massa olika sorters glass och en hade hon gjort själv som var riktigt god. Sedan avslutades kvällen med kaffe, te, saft och fikabröd på det. Sedan frukt och snacks. Var lite orolig med magen men jag tog det lugnt och åt inte av allting. Alltid lika trevligt att få komma hem till dem och umgås. Min andra faster med man och deras hund var också där. När man ser hur bra kontakt och hur roligt pappa har tillsammans med sina syskon så kan jag själv känna att jag saknar syskon ibland.
Vi tittade igenom en massa gamla bilder, pappa en liten pojke, så söt! Fanns även flera då jag själv fanns med.

Hoppas att ni har haft en bra helg såhär mellan jul och nyår.

johannaty

Gott nytt år =)