Semestertider

Jag fortsätter att njuta av en fantastisk semester! Jag tillbringar inte så mycket tid på sociala medier vilket medför dålig uppdatering här men så får det bli just nu.

Min andra vecka på semestern och det känns som att vi hunnit med så mycket på denna tid. Vi startade även semestern på bästa sätt med strålande sol, VÄRME och en tur till stugan! 
Vi har hunnit med så många goda restaurangbesök, mysiga caféer, goda hotellfrukostar, god mat i stugan och hos vänner! Kommer självklart dela med mig av allt detta senare. Träningen rullar på som vanligt, hinner med så mycket mer av den varan under ledigheten också.

Hoppas ni har det bra!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

kvalitetstid - ledighet - livet - semester - sommar
Emma Engström

Låter verkligen fantastiskt och jag tycker inte man ska tillbringa allt för mycket tid framför datorn när man har semester utan njuta! :D KRAM

Svar: Ja du har helt rätt, det behöver vi nog alla! Hoppas du har/haft en fin sommar!😊 Kram
Ariannefine