Matlistor eller spontanhandling?

Hur gör ni med middagarna under veckan? Spontanköper ni eller gör ni matlistor och handlar utifrån detta? Hur ofta handlar ni, är det veckovis, månadsvis eller varje dag?
Det är otroligt individuellt hur vi väljer att lägga upp dessa inköp.
Jag älskar att tänka nytt och få inspiration och ta mig an utmaningar! För att göra det extra kryddigt utgår jag ibland ifrån de veckoerbjudanden som butikerna har och tar fram middagar utifrån dessa. Jag brukar vanligtvis handla efter min morgonträning på söndagar. Perfekt med folk och jag är fulladdad med energi! Fyller självklart på med energi på vägen från gymmet till mataffären för att orka med! 
Sedan har jag nära till flera mataffärer i stan vid kontoret så jag lägger till handling under veckan därifrån. Dock lär man sig hur mycket exempelvis yoghurt det går åt under en vecka eller sallad och så vidare så då har man det klart redan under söndagen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

mat - materbjudanden - mathandling - matinköp