Midsommar

Godmorgon,
 
Uppe med tuppen som vanligt, eller t o m före honom idag. Känner redan hur jag kämpar att hålla uppe ögonen och klockan är bara 6 än så länge, en spännande dag framöver, haha. Solen skiner så det blir en fin cykeltur till jobbet nu på morgonen. Tänk att tiden springer så fort. Midsommarafton på fredag, ett år har redan gått sedan sist. Tanken att det nu snart blir mörkare på kvällarna igen skrämmer mig inte ett dugg, jag försöker njuta här och nu! Självklart älskar jag ljuset på kvällarna och det brukar vanligtvis vara något som gör mig stressad - att vi går mot hösten redan efter att midsommar är över.
Jag försöker att stilla mina tankar, det finns så mycket annat i livet som behöver kraften och tiden så varför lägga den på struntsaker!?
Det är en riktlinje jag börjat följa hårdare nu och något jag behöver!
Hoppas ni får en fin tisdag!

(null)