Dag 3 efter operation visdomstand

Kämpar vidare,
Jobb i några timmar men blev så slut så när jag kom hem - fått i mig lite gröt till lunch så somnade jag i sängen. Det var tufft att ta sig hem - ont i munnen och trötthet... alldeles yr i bollen.
Jag har varit i kontakt med käkkirurgen idag vilket känns tryggt. Har börjat få så ont i halsen också, hoppas verkligen inte det är någon förkylning på gång också, det orkar jah inte!
Hur går det med matintagen?
Lika dåligt som igår - får ännu mer ont efter jag ätit något idag än tidigare. Smärtan är svår att beskriva. Skönt att vara tyst ikväll, då även det gör det hela värre! Smoothie, soppa, lite mosad potatis och ägg och gröt är vad jag ätit idag. Kul? Nej! Är så sugen på något don knaprar och rispar sådär härligt i halsen. Då detta inte är att tänka på så doppade jag lite hårt bröd i varmt vatten och surplade i mig.
Gårdagens isglass gjorde succé och Niklas hade köpt en hel kartong med sig hem så ikväll blir det isglass eller sorbet för min del.

Förberedde en soppa med bland annat potatis, broccoli och morot med kryddor igår inför idag/ikväll. Den var riktigt god! 
(null)

flytande - kost - mars - mat - operation - smärta - tand - visdomstand - värk