Hotellfrukost i Uppsala

Frukosten är fortsatt min absoluta favoritmål på hels dagen. Äter nästintill två frukostar varje dag kan msn säga och ibland kan det även bli något frukostmiknande till middagen, inte ofta men ibland händer det. I veckan exempelvis var jag såå sugen på gröt så jag påbörjade en laddning när jag kom hem från jobbet. Min sambo som precis varit och tränat tjuter av glädje då även han var sugen på precis samma, haha!

Åter till Uppsala. Frukosten där var magisk! Sådär lagom men på ett inbjudande sätt, både upplägg och personalmässigt. Genuin personal så vi kände oss som "hemma". Deras egengkorda ingefärsshot och hembakade bröd var magiskt! Fick dessutom prova ett annat bröd som hon i personalen ville jag skulle jämföra med deras egenbakade, kul! Vi var nere redan vid 8 så det var lugnt och skönt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


(null)

(null)

Uppsala - april - familj - frukost - genuin - hotellfrukost - kvalitetstid - magiskt