Träning, morsdag och svenska jordgubbar

Min söndag började som ni är van vid om ni följer mig - med träning. Ett pass med fokus på övre rygg och triceps. Inte det roligaste kanske men ack så viktigt. Kände att det behövdes. Mina stretchövningar i slutet för ryggen var så sköna!

(null)
 
Vädret var inte det bästa under dagen. Det blev lite ärenden. Kom till Intersport strax efter 11 och insåg att det var söndag och de öppnade inte förrän 12. Under tiden åkte vi och kika på något hus och Biltema fick sig en runda. Nytt stöd till cykeln behövde jag bland annat. 
 
Under eftermiddagen och kvällen firade vi mamma lite extra. Morsdag som ni säkert vet, det var något som cirkulerade  en massa under söndagen på sociala medier. Som jag sagt tidigare tycker jag det är viktigt att tänka en tanke och om det går uppmärksamma dem oavsett tidpunkt på året!
 
Det är viktigt att komma ihåg att vi alla har olika erfarenheter vad gäller denna dag!
 
(null)
 
 
Vi åt jordgubbar från Sverige, vilken SMAK!! Det är sådan enorm skillnad!!
 
(null)
 
Sverige - blommor - familj - jordgubbar - maj - morsdag - svenska - träning