Veckans lista

Veckans lista:
 
❤ Vad gör du just nu? 
Har precis provat lite byxor jag beställt hem och därefter slagit mig ner i soffan för att uppdatera er litegrann och ta igen lite bloggläsning, egentid delux.
 
❤ Vad har du gjort idag? 
Jag har jobbat på kontoret idag. Har behövt stå ut med en jobbig och irriterad huvudvärk som inte velat ge sig. Jag gissar att det är pollen som spökar, då ögonen samtidigt har kliat och runnit. Har längtat hem för att få lägga igen ögonen en stund vilket jag hunnit med efter middagen.
 
❤ Vad är bäst med onsdagar? 
En relativt vanlig dag i veckan. Jag ser den inte som mer speciellt än en annan veckodag. Avstamp mot helgen kanske..
 
❤ Veckans humör hittills? 
Sprallig, energirik men samtidigt trött (kanske inte är ett humör men ett mående). 
 
❤ På lördag händer detta? 
Sambon jobbar och jag ser fram emot en god frukost, ingen stress att behöva åka på jobbet utan kan njuta av den så länge jag vill, hihi :)
 
❤ På söndag händer detta? 
Söndagsträningen påbörjar jag alltid morgonen med, vilket jag redan ser fram emot. Har ett stort intresse för att träna ben då jag tycker det är sååå roligt men då är det dags att köra lite stabilitet och rygg.
 
Hoppas ni har en fin vecka och trevliga händelser att se fram emot!