Helgens trevligheter

Min helg har bestått av dop och firande och shopping.

I snörusket under lördagen påbörjades dagen med dop med tapas i alla valörer och former. Därefter åkte vi hem och inväntade mins föräldrar som kom förbi. Vi hade bokat bord i stan för att fura N lite extra. Till varmrätt valde jag en fjällröding med bland annat citron och kapris och kräftstjärtar i sås som topping. Till det skivad och bakpotatis, sådär ugnsgrarinerade och perfekt!
Till efterrätt valde jag en mörk chokladtryffel som smälte i munnen. 
Så mysigt sällskap och trevligt surr!

Söndagen började vi med ett träningspass vid öppning. Rygg och överkropp för min del då benet är fortsatt ömt. Efter en andra frukost åkte vi söderut för shopping på Häggströms med mor och far. Både jag och pappa kom därifrån med varsin påse. Det var vår tur denna gång. N och mamma shoppade förra gången vi var där och inte vi. Bra fördelat, haha! Efter fika och surr hos faster åkte vi hemåt igen.
Son jag sagt miljontals gånger tidigare, söndagar är verkligen min dag! Dock kanske inte gårdagens kramper i magen är att föredra men det kan ju komma vilken dag som helst. Är ändå glad att jag orkade mig iväg, dock låg jag sedan platt i sängen resten av kvällen. 

Hoppas ni haft en fin helg!

(null)

(null)

(null)

Anonym

Hej
Du har varit i Puerto Rico, hur upplevde den där, och vädret var den molnigt eller regnade.
Vilket hotell har ni varit! Jag ska vara jätte tacksam om du svarar

Anonym

Hej
Du har varit i Puerto Rico, hur upplevde den där, och vädret var den molnigt eller regnade.
Vilket hotell har ni varit! Jag ska vara jätte tacksam om du svarar