Tisdagens lista

Hittade denna lista på Felicias blogg och kände för att göra en likadan själv.

Har du?
 
Alkohol i kylen? Nej ingenting, dricker inte alkohol så det kan vara en förklaring till det.
 
Något husdjur? Nej har inget husdjur.

Någon favoriträtt? Potatistacos med goda tillbehör.
 
Några framtidsplaner? Självklart har jag det. Framför allt kring mående, som tyvärr inte går att påverka fullt ut. Att må bra, både själv och de i min omgivning. Att få umgås med fina människor och ha en familj som betyder allt!
 
Gymkort? Ja mitt stora intresse i livet! Hade jag haft tid hade jag gärna varit där en stund varje dag, det ger så mycket energi av att bara vara där.
 
Några mvg:n? Hade jag inte MVG var jag inte nöjd, har riktigt höga krav på mig själv i skolan.
 
Något beroende? Potatisen är min last. En bra last, haha.
 
(null)

Vem?
 
Avskyr du? Lukten av blodbröd. Har inte känt den på länge men kommer ihåg den fortfarande. Även alla sjukdomar som cirkulerar, det är så orättvist!
 
Längtar du mest efter? Har mycket att se fram emot, bland annat husflytten och en weekend med mamma.
 
Stör du dig på? Onyktra människor som inte kan hantera varken sig själva eller någon annan.
 
Vilken?
 
Tidning läser du? Prenumererar på en tidning om börsen och aktier, privata affärer.
 
Buss åker du oftast? Har inte åkt buss på flera år. Snart blir det ändring på det efter husflytten, längre till jobbet så buss blir det nog för min del vintertid.
 
Dag fyller du år? Min kollega kollade upp detta nyligen och jag tror att det var en helgdag, en lördag.
 
Årstid föredrar du? Sommaren, en varm sommar! Våren är också fin om den inte regnar bort eller är sådär kall och grå.

(null)
 
Vad?

Gör du just nu? Sitter inviras i en tjock filt, tända ljus och ser på tv - välkommen till Köping.
 
Gör dig till en bra människa? Att jag är Omtänksam och värnar om mina nära. I övrigt att jag är och vågar vara mig själv både idag och alltid.
 
Gör dig till en dålig människa? Att jag ibland stänger in mig själv i en bubbla och kan vara lite svår att nå, framför gör jag oftast för att skydda mig själv.

Vill du arbeta med? Det jag gör idag, arbeta med HR på ett framåtsträvande sätt.
 
Har du för storlek i skor? Jag har 37 men de senaste skorna har jag köpt i 36, helt otroligt att de krympt!
 
Är roligast just nu? Programmet välkommen till Köpings härliga skratt.
 
Läser du för bok? Jag läser ingen bok förtillfället.
 
Ska du göra nu? Fortsätta se tv och halvslumra lite, förkylningen är här.
 
(null)