Helgens

Tisdag och dags att summera helgeb.
Den har bestått av träning, hockey, födelsedagsfirande, middagar, snö, regn, trevliga fikastunder och en kväll på stan. En blandning mellan flera delar. 

Mitt mående har dock inte varit det bästa. Har gått in i den perioden som jag upplever stundvis då magen stökar och jag har ett illamående som kommer och går. Jag är hungrig, äter något och mår illa efter det, så håller det på. Sov inte många timmar natten mot söndagen, kom i säng sent och gick upp kanske för tidigt på gymmet på söndagen. Det har visat sig såhär i efterhand, varit så trött både igår och idag. Igår upplevde jag hemska kramper i magen som gjorde mig helt utslagen.. inga kramper idag, peppar peppar men illamåendet hänger kvar. Nya tag imorgon! Tills dess tillbringar jag kvällen i soffan med en filt.

Hoppas du känner dig mer utvilad och har en fin start på veckan!

(null)

(null)

(null)

(null)

helgen - ibs - januari - mage - mående - tisdag