Min last är potatis!

Ni som vet ni vet..
Jag ÄLSKAR potatis!

Igår fick jag nys om påffla, såg en bild och började googla, det såg spännande ut. Det fick självklart bli det till middag idag, mums!

(null)

Har jag inte potatis hemma är jag inte hel, när påsen med potatis är halvfull måste jag köpa mer. Har jag varken kokt eller ugnsrostad potatis klar i kylskåpet känner jag mig också naken. Ikväll har jag därför förberett både ugnsrostade rotfrukter, kokt potatis och en sötpotatis. Nu kan jag återvända till soffan och känna lugn, haha.
Äter som sagt potatis till allt, på allt och bara som det är. Skulle jag behöva leva på en sak i resten av mitt liv skulle det självklart vara denna fantastiska knöl.
favorit - fika - frukost - januari - knöl - last - lunch - mellanmål - middag - potatis - snacks