Tiden går snabbt!

En vecka till är snart avklarad, tycker att det går fort, dock kan vissa dagar kännas lite segar än andra men överlag fungerar det bra! Jag trivs jättebra på jobbet och får vara ute väldigt mycket vilket är bra när vi börjar gå mot varmare årstider!

Har tillbringat helgen med älskling och familjen här i Umeå, fredagen var vi ute på krogen med Elin, Fredrik, Simon och Emma vilket blev en lyckad kväll! Först blev det Lottas och därefter Cover, men jag säger då det, aldrig mer Cover på en fredag! Har ju inte fyllt mina 20 år än så kommer inte in på alltför många ställen här i stan. Killarna var på toaletten medan jag och Elin satt kvar på våra platser när plötsligt stora gänger slår sig ner bredvid oss och helt plötsligt är en dricka jag fått av Elins kompis helt borta, jag frågar vad killen bredvid mig höll på med men han bara log och sa ingenting. Orkade inte bry mig om den mer, ville då i alla fall inte ha tillbaka den, vem vet vad de hade hunnit göra med den..

Lördagen var lugn, stan mest hela dagen. Sedan for jag och älskling ut en sväng på Plaza, satt och pratade och hade trevligt hela kvällen. Det är riktigt skönt att bara fara och sätta sig någonstans och prata och tittade på allt folk!

Söndagen gjorde vi väl heller inte så mycket, Niklas bytte däcl på mammas bil, vi satt ute ett tag, dock blåste det en hel del så det blev inte så länge. På kvällen var det middag i Tvärålund hos Alex och Lina, grillning! Trevligt och gott! Det blev inte en sådan sen kväll pga att jag jobbade som vanligt på måndagen.

måndagen var jag hos läkaren och lämnade massa prover så nu hoppas jag att det händer något och att de kan reda ut vad det är som är så konstigt med mina mage som jag aldrig får ha riktigt lugn. Det tar på krafterna vill jag lova!

Älskling for hem igår så jag har hunnit sova en natt utan honom, det blir en till innan jag får känna värmen från honom igen! Ska nämligen åka ner till honom imorgon, så måste packa ihop allt ikväll så att jag bara kan fara hem och byta om osv, så att mamma eller pappa kan skjutsa mig till bussen. Han hade visning på lägenheten idag så det blir spännande att se hur det går. Blir att börja packa ihop litegrann redan i helgen, det oviktiga vill säga.

                

Älskar dig mitt hjärta! <3