Godmorgon!

En sovmorgon idag, det behövdes, dock steg jag upp 9.45 så inte alltför sent blev det! Jag var så trött så det behövdes nog. Nicke ska tillbringade dagen i Nordmaling, tandläkarbesök, fixa bilen osv.

Jag ska däremot tillbringade dagen med en vän, vara ute iden underbara solen och känna värmen igen!

Ikväll är det även träning i vänortsparken så det ska vi absolut fara på om inget annat inträffar. Som igår exempelvis då jag knappt kunde gå. När vi låg på Nydala kände jag hur värken kom smygande, jag kunde inte ligga på rygg för då värkte det alldeles för mycket, så på mage låg jag resterande av tiden. När jag sedan skulle resa mig upp så var det nästan omöjligt, Nicke var tvungen att hjälpa mig att komma upp på benen igen. Var tänkt vi skulle åka in, men jag känner aldrig för att åka in i första taget, för jag vet ju att värken kommer i vågor. Ena stunden har jag jättevärk medan i andra stund inte känna något alls. Dock så mycket jag i slutändan ändå ta tag i det och kolla vad det är som gör att jag har så ont, om det kommer från min rygg?

Har ett nummer jag kan ringa, men det ligger bara framme på köksbänken och väntar på bättre tider tror jag. Jag har inte åstadkommit att ringa ännu.