Godmorgon!

Godmorgon!
Uppe med tuppen känns det som, håller på att packa det sista, duscha, tvätta håret osv. Ska få i mig lite frukost också och sedan bär det av mot stugan! Faster ska firas där ute idag, och det är jämnt så det blir trevligt!
Solen skiner och jag längtar till vi kommer fram till båten, packar i och känner håret fladdra, så underbart!
Hoppas att ni får en underbart trevlig helg!
 
Just det, jag har haft flera som undrat om jag tränar på gym. Svaret på den frågan är nej. Däremot tränar jag hemma med min egen kropp och med redskap vilket jag känner mig nöjd med förtillfället! Att jag sedan kombinerar det med det bästa som finns, nämligen löpningen gör saken desto mer bättre!
Jag har filmat en massa övningar, men problemet ligger nu att få in det hit, har inte gått så bra hittills så jag får nog nöja mig med bilder på övningarna så att ni förstår.
 
Kasia

Japp det har jag verkligen!!
Hoppas du har haft det bra,
planer inför veckan ? :-)