Dan före dan före dopparedagen

Dagen och kvällen har varit tipp topp! Den började med att jag och mamma tig oss en sväng på HH i Hörnefors. Mamma shoppade och jag shoppade till Niklas, haha! Igår bestod dagen av shopping på Häggströms. Niklas hakade också på. Sedan fika hos moster.
Sedan i eftermiddags blev det fika hemma hos oss och sedan lite tacos till middag innan en kväll i julens tecken med bland annat marathon på Sunes jul, mysigt och väldigt passande! Har även hunnit med att se filmen "hur många kramar finns det i världen". Jag njuter hela tiden! Underbar tid sedan skoluppehållet började och dagarns fram till jul, underbart! Ingen minut får gå till spillo, njutning hela tiden, hihi. Imorhon när alla andra jobbar ska jag passa på att läsa lite i skolböckerna jag också. 
God jul på er!