Fredag

Förra fredagen tillbringade vi tillsammans med min klasskompis och hennes pojkvän. Han var uppe på besök över helgen så vi passade på att umgås. Vi bjöd på middag och under kvällen blev det många skratt och mycket spelande, supertrevligt verkligen! Kvällen rusade iväg!
 
Idag är jag hemmavid, njuter av en ledig dag! Grått och trist ute. Var lite sugne på ett träningspass, men skulle egentligen behöva en vilodag, men jag får se hur länge jag orkar vara därifrån. House of metal drar igång, enda orsaken till att jag vet det är min kära sambos intresse. Han kommer tillbringa kvällen där och jag hade tänkt passa på att mysa med mamma och pappa ikväll, god middag och let´s dance.
 
Jag har passat på att köra maskiner och stryka både idag och igår, så nu är sista maskinen igång och tvättkorgen är tom redan innan helgen, skönt! Städningen fixade jag igår när jag ändå var hemma, så även det är klart! En bra start på helgen!