Irritation över universitetslärare!!!!!!!

Jag blir så irriterad på lärarna på universitetet. Hur kan man bemöta elever på detta sätt? Vill få ut mig av min ilska kände att detta fick bli mitt sätt.
 
Idag får man som elev vid universitetet inte vara sjuk! Det fungerar helt enkelt inte! Är du sjuk så är det bara att pallra dig till skolan ändå oavsett vad och dessutom smitta ner resten av klassen. Trodde verkligen att lärare (människor) hade mer förstående för att man kan bli sjuk, men tydligen inte! När de själva blir sjuk, vad händer då? Ja då får de vara hemma utan några frågetecken! Dessutom skickas oftast denna information ut sent till oss elever och i värsta fall sitter en liten lapp på dörren när vi kommer till skolan, lågt!
 
Jag har varit borta en dag denna vecka på grund av feber och förkylning, jag orkade mig inte ens upp och stå rakt. Trots detta så begär de att jag ska vara på skolan ändå. Jag kravlar mig till skolan dagen efter för att försöka så länge jag orkar, jag pratar med lärarna men de har verkligen ingen förståelse! De hade dagen tidigare gått igenom ett nytt program i några timmar som vi denna dag skulle fortsätta med. Jag sitter och har ingen aning om hur jag ens öppnar programmet. "Det är ditt problem, det är inget vi kan hjälpa dig med", var det enda lärarna förklarade för mig. Jag hade sådan lust att ta mina saker och bara gå därifrån. Vad gjorde jag där egentligen? Var jag inte där för att lära mig? De var två lärare i klassrummet, nog kunde väl en av de gå igenom lite lätt vad som sagts dagen innan, men icke!
 
När jag sedan vid nästa lektion (två dagar senare) sitter vid programmet som vi ska använda för dagen och lära oss, ropar jag till mig en av lärarna och förklarar att jag behöver hjälp att komma vidare. Jag visar att jag gjort det vi precis gått igenom men att jag saknar en grej för att komma vidare. "Du gör såhär",  uttrycker hon. Jag förklarar att jag inte förstår vad hon menar och jag vill att hon visar hur jag man gör. Får ett snäsigt svar till mötes, "det är inte mitt problem, det finns inget jag kan göra åt det, det har inte jag tid med". Jag mötte inte hennes blick och tilltalade henne inget mer den dagen!!!!!
 
Usch, fy och blä för universitetslärare!!!!!!!!