Helgen


Helgen har varut härligt, njuter verkligen av att få sova litegrann extra och njuta av varje frukost på ett annat sätt! Att inte behöva stiga upp före 7 är lyx!
Vi har hunnit med husvisning i Övik (vi ska inte flytta dit utan vi följde med som smakråd). Vi har även varit på bio i Rundvik, andra gången för mig, men det blir lite som att vrida tillbaka klockan x antal år, men mysigt!

I söndags körde vi fixardag. Jag bakade bröd och vi fixade hallen med att sätta upp spegeln på den nytapetserade väggen. Även tavlan är på plats fast på en ny vägg, nu börjar jag bli nöjdare med hallen! Det gäller bara att hitta en ny lampa, fråga. Är bara vilken!
En härlig hemmavinst för björklöven samtidigt som jag var och tränade på gymmet som vi avslutade med god middag hemma hos mina föräldrar!


Lina

Låter som en bra helg :)