29 december

Imorgon för en vecka sedan var en speciell dag, dagen före julafton, helt klart en av de absolut bästa dagarna under hela året. Om jag kunnat hade jag gärna spolat tillbaka tiden och börjat om!
 
En arbetsdag kvar innan det åter är några extra lediga dagar som väntar. Har varit otroligt trött dessa tre dagar denna vecka, om vi bortser från att jag natten till igår var vaken nästan hela natten (magen), så vet jag inte varför jag är så trött. Kan det bero på detta mörker vi har?
Annars rullar dagarna på, det är jobb, träning och middag som dagarna består av. Vi hann även med att avfrosta frysen igårkväll vilket känns jätteskönt. Frysen är fri från is och produkter vi inte är i behov av, rensade bort en del! Den känns inte lika överfull som tidigare när man tittar in.
 
Till arbetet, en riktigt fröjd att få arbeta på en arbetsplats, där jag trivs så otroligt bra. Med både kollegor och arbetsuppgifter! Jag har ingen söndagsångest och det är otroligt skönt! Att kliva upp och gå iväg till arbetet med ett leende, det är något jag tycker är viktigt för att orka med. Visst har vi alla våra dagar, då det känns lite tyngre, men det går fort över för att sedan vara på banan igen.