Min mat

Söndag idag och en ny vecka påbörjas imorgon! Haft en supertrevlig helg och tar med mig det för att kunna ladda inför denna vecka!

Har träffat läkaren åter igen och jag har fått utskrivet en massa medicin så nu hoppas jag på förbättring! Ger de inget resultat väntar undersökning.

Mina middagar och andra måltider är inte lika styrda efter fodmap längre utan jag äter det jag mår bra av och tillsätter lite gluten. Åt även en chokladgodis igårkväll, första på snart 7 veckor. Jag som älskat choklad kände inte riktigt samma som tidigare, gott var det men känner trots det inte det där suget. Äter även så ren mat som möjligt. När exempelvis jag och pappa var ute och åt lunch tillsammans förra veckan beställde jag fisk. En gräddig sås var ett av tillbehören men jag valde bort den (fick den på sidan men den blev orörd) och lika gott är det! Jag föredrar att fisk smakar fisk! Rent och fräscht!




Lina S

Ser gott ut! Vi gick på i fort lauderdale/Florida och stannade på Jamaica, Caymen Islands samt Mexico. Kommer göra ett inlägg om det också! Ha en fin dag, kram