Magen - vad vill du?

Det är mycket som händer just nu gällande min mage, som ni redan vet har jag och har haft stora problem med magen sedan ung ålder. Problemen har förändrats hit och dit och nu på slutet har ytterligare nya krämper uppstått. Orsaken till dessa är ännu oklart och vad det egentligen är, är lika oklart. Magsår, refluxsjukdom, crohn, ibs.... IBS har de sagt länge att jag haft men på grund av alla nya krämpor börjas det fundera. Har tagit provet hit och dit vilket inte visar så mycket, för lågt blodvärde men annars ingenting. Trots det har jag fortsatt ont och vikten ökar ingenting......
 
Valet jag står med är svårt att ta, att få (förhoppningsvis) ett besked om vad som händer i min kropp men samtidigt finns en rädsla över undersökningen. Jag skulle nästan göra vad som helst förutom just detta. Frågan är bara ifall jag har råd kroppsligt att inte genomföra den..
 
Nog om magen..
 
Helgen har varit toppen (bortsett från det onda), tillbringat tid ute istugan, lagt undan mobilen förutom något enstaka telefonsamtal, sms och något inlägg på instagram, men bortsett från det. En fantastiska plats vi har där ute, har inte kunnat önskat mig det bättre!
 
 
Kameratrollet - Fotograf i Skåne

Vad händer med magen om du går på klar soppa bara under två dygn? Vad händer om du testar antihistamin under tre dygn?

Svar: Har faktiskt aldrig provat att äta enbart soppa under några dygn.. menar du då under hela dagarna eller vanlig mat under dagen och sedan soppa på kvällen? Vad är antihistamin för någonting?
Hur mår din mage, har du också problem?
Ariannefine