Vintertid påbörjas

Visst har ni kommit ihåg att ställa tillbaka klockan en timme inatt?
 
Det blir mörkare och mörkare om kvällarna nu och det känns tungt. Tycker att jag blivit ovanligt trött de senaste dagarna, har haft svårt att ha full koncentration hela dagarna och då särskilt på eftermiddagarna. Köper mängder med frukter som jag tror (hoppas) ska göra mig piggare, färgerna ger iallafall positiv effekt!
 
Utemöblerna är äntligen flyttade till förrådet, vilket känns riktigt skönt! Har passat på att rensa en hel del där ute, släng och slängt.. Helgen har i övrigt gått med rasande fart. Måndag imorgon och en fullspäckad vecka väntar.
 
En morgon löpartur blev det imorse, solen sken och jag älskar det! Dock var jag tvungen att ta det försiktigt, jättehalt ute och det var inte sandat överallt.