Träningssnack

God förmiddag,

Igårmorse steg jag upp extra tidigt för ett gympass på gymmet. Väl hemma igen intog jag frukost nummer 2 som bestod av bland annat detta: 

(null)

Detta blev nog årets sista gympass innan vi går in i 2018 i och med att gymmet har stängt idag.
Idag blir det troligtvis enbart en promenad ( vilket inte är min bästa sysselsättning ) men lite luft är inte fel. Hade skidorna varit förberedda hade det blivit en tur i spåret, kanske imorgon istället :D Har hunnit med en tur under denna julhelg, så härligt! Alltid efter första åket stramar det kring benen efteråt på nya ställen, älskar det! Ser ut som att det är riktigt ljust på bilden, tog bilden när jag var klar men när jag påbörjade passet var det mindre ljust då vi var iväg tidigt på morgonen, innan frukostid. Den bästa tidpunkten i spåret, oftast bra före, lite folk ( enbart några tävlingsåkare ), perfekt! Väl vid bilen igen kom det några få barnfamiljer som packar ur skidorna ur bilen.

(null)

frukost - julen - livet - längdskidor - morgon - morgonstund - träning - vinter