Havrebröd och bananbröd

Brödbakning både igårkväll och ikväll. Igår fick det bli mitt nya favorit vad gäller bananbröd och ikväll blev det mitt standardbröd som jag aldrig blir less på, havrebröd med yoghurt. Har en yoghurt hemma som jag tyckte var lite för syrlig så vad passade bättre än att baka med det!? Behöver även bli av med den innan vi åker, dock är det fortsatt kvar i den så får väl ge den mor och far som kanske har andra smaklökar än mig.

Jag brukar köpa Arlas grekiska naturella som jag älskar smakmässigt. Denna och är i samma märke och naturell men långt ifrån smakmässigt.

(null)

(null)

Torsdag idag, en dag till min första helg efter semestern. Helgerna är verkligen magiska när man jobbar vilket jag värdesätter! 
arla - augusti - bakning - bananbröd - glutenfritt - havrebröd - torsdag